Letting you go… (here's somebody…)
Letting you go… (here's somebody…)
Yo I got this, yeah
Still thinking about this thing alot
You got me shaken up
(Please tell me there's a way)
And it got my head just spinnin' round round round round
(Please tell me there's a way)
Dont wanna take a fall
It's best to break it up
It's gonna be better for you, move on
(Please tell me there's a way)
Uh huh we break it break it
Or thought we make it make it
And now we cover it up

girl 我發誓
連一秒也不會讓妳悲傷的約定
為了守護妳
我只能選擇這條路了
baby 愛妳有多深傷妳就有多重

And I got nothing nothing to say(我無言以對)

Tell me goodbye Tell me goodbye
曾經緊握的手
Tell me goodbye Tell me goodbye
放開吧
如果忘了我 能讓你自由的話
Baby
Tell me goodbye Tell me goodbye

girl you know妳的笑容越來越少
我就自責越深呀
不管是慰藉的話語
連光明
所有一切都看不見

Baby 當雙唇分開的剎那
I'llnever find better Better than you

Tell me goodbye Tell me goodbye
曾經緊握的手
Tell me goodbye Tell me goodbye
放開吧
並不是在身邊 就代表溫柔

Baby

Tell me goodbye Tell me goodbye

Yo and it's so, so
Sad it just ain't happening
Wish it could be better
Sorry to be scrapping
But I just can't let ya
Shouldn't be less than happy
I said look at me
I couldn't live with myself seeing you lacking
The things you deserve
Baby you was a part?
Must believe that it hurts
That lead this world
I feel the aching through my body
It just takes a bigger part of me
To be let you go
I wish that one soul

妳的聲音 悲傷的漸漸 Fading away
漸漸的被風吹散 Stay

已經無法再 我不能
I can't take it(承受)
那淚水
Don't cry for me(別哭泣 為我)
為了妳
Never look back again(我從未後悔)

Tell me goodbye Tell me goodbye
曾經緊握的手
Tell me goodbye Tell me goodbye
放開吧
並不是在身邊就代表溫柔

Baby
Tell me goodbye Tell me goodbye
Tell me goodbye


GD RAP
有誰能...
Please somebody....
有誰能...
Please somebody....

不 我擁有這個....
平靜思考這個叫做愛的東西
它令我神魂顛倒
請告訴我有什麼方法
他令我天旋地轉
請告訴我有什麼方法
不想這樣被擊敗
最好的方式就是打破一切
繼續前進對你比較好
請告訴我有什麼方法
我的心正被撕裂
徹徹底底的碎裂
我怎可能完全復原

T.O.P RAP
要否定這一切多麼令人悲傷
多希望事情能有轉圜
很抱歉重提舊痕
但我實在無法忍受妳如此不快樂
這是多麼的悲哀
沒有妳我無法存活
妳值得這一切
寶貝妳是最棒的
完全信任令人傷痛
言語令之更加深刻
我感到全身傷痛
讓妳離去好似奪去我身軀的一大部分
多盼望事情不會淪落至此

arrow
arrow
    全站熱搜

    momo✖桃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()